Jag använde själv re:member flex ett tag men har valt att byta till Norwegian-kortet. Allt fungerade bra och var nöjd med både fakturerering, rabatter och översikten i appen.
Kände dock att jag inte använde rabatterna tillräckligt mycket så ville ha ett cashbackkort istället. Så mitt tips är att först spana in rabattshoppen för att se hur bra utbudet passar in på dig.
Har du åsikter eller frågor om re:member flex? Börja här så hjälps vi åt tillsammans! Här är mitt omdöme av kortet.
1 gillning
Jag har re:member flex och håller med om att appen och fakturahanteringen fungerar smidigt. För min del är det just rabatterna som gör att jag behåller kortet – lyckats tajma flera större köp och sparat en del på det.
Men jag kan förstå att det inte passar alla, särskilt om man inte shoppar så mycket via deras samarbetspartners. Det är ett kort som lönar sig mest om man är aktiv med rabatterna som sagt.
Nu när flera andra kort lagt ner tycker jag nog ändå det är bäst. Hade tidigare everydaycard som jag var nöjd med, men det avvecklades nu likt refunder förra året.