Norwegian-kortet: Vad tycker du om kreditkortet?

Jag använder själv Bank Norwegians kreditkort. Mest som backup när Amex inte tas emot dock eftersom det går relativt fort upp till maxtaket för intjänad cashback.

Skönt att veta att det alltid tas emot och appen är användarvänlig när det kommer till det viktiga enligt mig såsom fakturahantering, översikt av utgifter samt överföringen av intjänad cashback.

Har du åsikter eller frågor om Bank Norwegians kreditkort? Börja här så hjälps vi åt tillsammans! Här är mitt omdöme av kortet.

Hur tycker du att kundservicen fungerar? Tänker om man skulle stöta på problem med kortet eller appen?

Bra fråga! “Tyvärr” har jag ingen erfarenhet av kundservicen, allt har fungerat smidigt hittills.

Förhoppningsvis finns det någon annan i forumet som kan svara på det :slight_smile:

Har haft kontakt med BN:s kundtjänst i samband med att jag tappade min plånbok. Tyckte i alla fall då att det var snabba med att både spärra kort och skicka ut ett nytt, samt svarstiden var på bara några minuter.

Det är ett relativt litet ärende men ger indikationer på att servicen fungerar bra tycker jag. Kikade lite via Trustpilot innan och då såg det lite mörkare ut kring kundservicen, men verkar mest vara relaterat till låneprodukten. Och människor tenderar väl att gå in på sådana sidor när de vill klaga snarare än att hylla.

1 gillning